dumma dumma dumma dumma dumma dumma

Varför är jag så dum i huvudet? Störd. Idiotisk. Jag vet inte. Just nu vill jag bara spola tillbaka tiden lite lite lite.
Var med på träningen idag. Fyspasset gick JÄTTEbra! Kämpade på som fan och det kändes vill jag lova. Härligt. Sedan skulle vi spela och då ville jag såklart delta som målvakt. Två minuter kvar av hela träningen och jag ska ta emot bollen, vrider knäet och det knakar till sådär ICKE härligt som det gjort några gånger.
Nu går jag på kryckor och det suger.......................... fan vad pinsamt. hatar folk som går på kryckor, man tror alltid att dom inte alls har ont och att dom bara fejkar. Åååååååå helvete.

Skola imorgon 11.30 till 12.30. 13.30 ska jag till Simon på Örjans Vall.. Får se vad han säger. Jag tänker inte vänta 3 månader. Fattar dom inte?
Och jag som tänkte träna imorgon på morgonen................

Hej

Kommentarer
Postat av: alexandra

neeeeeej :( fan vad det svider att läsa!

2009-01-22 @ 23:32:16
Postat av: Kittan

:( JA ! Helvete.

2009-01-23 @ 00:01:16
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Jönne

Buh! Tycker riktigt mycket synd om dig Kittan! :(

2009-01-23 @ 14:15:04
Postat av: Kittan

Tack Jönne. Ert stöd - det är värt allt!

2009-01-23 @ 15:27:10
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0