Återigen detta jävla knäe!

Jag är så oerhört trött på detta nu. En jävla väntan hela tiden, vad väntar vi på? Det kommer inte bli bättre. Fattar ni inte det? Jag har tränat rehab nu i ca. 5 månader. Knäet har blivit bättre, det har det! Men det kommer inte bli bättre än såhär. Det kommer det inte. Jag är ung och har hela jävla livet framför mig. Ska jag inte kunna få en operation? Jag vet att det inte är en garanti för att jag ska bli bra, men jag tror inte att jag ens kommer klara av vardagen som det ser ut nu och då är jag helt ärlig. Jag är ingen människa som ska sitta inne på kontor och hålla koll på andras ekonomi eller boka in andras möten. Jag är en människa som ska hålla igång, ett aktivt jobb, fysiskt krävande. Det är SÅ jag! Varför? Ge mig en operation. Vad är ni rädda för? Jag ska träna rehab, HÅRT som fan! Jag trodde Sverker gjort klart för sig med er om vad som skall ske. Men ni fattar fan ingenting. Vad är det med er? Ursäkta. Men jag blir så trött på detta. Ända sedan jag skadade mig har ni behandlat mig illa, illa som fan. Jag kunde varit på väg tillbaka nu, istället står jag och stampar på ett och samma ställe. Ni tycker att jag är FÖR stabil för en operation! Men jag kan säga er som så, jag är inte FÖR stabil för att spela fotboll, jag är inte FÖR stabil för att springa, eller för att anstränga mig på annat sätt med knäet. Ska jag aldrig mer kunna springa? Ska jag aldrig mer kunna gå på ett aerobicspass? eller boxpass? Jag behöver mitt knäe. Jag önskar fanimej att det händer er någon gång och att det är jag som sitter där på "kungatronen". Jag ska neka er allt som kan göra er bra. Förlåt. Men jag önskar verkligen det. Ni ska ha så ont och beklaga er över ert knäe och jag ska bara säga: "Nej, men jag tycker att vi avvaktar i några månader. Vi återkommer". Sen ska be er att sluta med ert största intresse, annars kommer ni bannemej sitta i rullstol innan ni är 40.

Tack. Kände att jag behövde få ut detta.
Varför just jag? Varför inte någon som inte brinner för något? Någon som sitter hemma och spelar dator dagarna i ända kan ta min skada. Direkt. Någon som sitter på kontor och har det som jobb. Varför jag? Skit. Jag kan inte tänka mig ett liv utan min fotboll, utan mina underbara lagkamrater.

Ni är ett enormt stöd. Tack!

Kommentarer
Postat av: Anni

Svar: Jag ska söka Samhälle/Idrott på Sannarp :D Men har verkligen ingen aning om vad jag ska ta för andra val. :P Hoppas att du får operera knäet och att det blir bättre. behöver dej på planen (:

2009-01-19 @ 22:59:54
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: Anni

2009-01-20 @ 09:30:19
URL: http://a'
Postat av: Anni

Ja, jag tror nog jag kommer in. :P Men känns nog säkrast att ta något andra val bara för säkerhetens skull. :P Ja, håller verkligen tummarna för att du ska kunna få operera ditt knä och komma tillbaka!

2009-01-20 @ 09:33:43
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Det är så jävla orättvist..

finns här för dig

2009-01-20 @ 13:45:15
Postat av: Hanna Karlsson

klart vi stöttar dig Kitty, du är bäst!

2009-01-20 @ 19:27:21
Postat av: alexandra

det är så sjukt orättvist.

får du bara den där operationen och ger det tid så kommer du fixa det. du om någon kommer ju fixa det här

2009-01-21 @ 12:36:58
Postat av: Kittan

Ni är bäst!

2009-01-22 @ 12:44:35
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0