2009

Igår var det nyår! Dum som jag är så väntade jag med allt i sista sekund och var precis klar med allt då michaela, johanna, sara och fredrika kom till mig och sjöng lite singstar! Alla var på partyhumör och jag, johanna & sara vann båda gångerna på singstar då vi körde lag. Yeah! Fan vad bäst vi var ; ) Hahaha. Vi ringde en taxi och han kom typ på momangen?!?! vi ville ha den till 21.00 men han var här halv nio. Dumma chaufför! Så vi bjöd in honom men han skulle tydligen vila lite, han hade kört hårt sa han. haha. men vi var så snälla så vi var ute hos honom 10 min senare och då sjöng vi fina sånger för honom och fjäskade till det rejält och han var så snäll o stannade taxametern tidigt =) snällis.. John hette han btw! :D Bästa John!
Väl framme betalade vi de 151 kr det blev för resan och sen gick vi in till mattias. Där var typ alla i parallelklassen befann sig.
Efter ett tag satte vi oss ned och körde lite "jag har aldrig" ... och det var ju kul att få reda på lite andra folks hemligheter, hahaha eller vad säger du michaela?
hur som helst, vi drack, pratade och sen var klockan tio i tolv , vi gick ut och gjorde iordning smällaren som tydligen kostat oskar 500 kr och den bestod av typ 10 smällar? Tråkigt men sant.. Det blev en hel del kramar och alla önskade varandra gott nytt år. det var mys!

Det var en trevlig kväll! Tack tjejer - ni räddade den sannerligen.


Här är jag och Sara!

Kommentarer
Postat av: michaela

JOHN VAR BÄST:D hahaha ja, hemligheter är alltid kul. Ledsen att jag avslöjade hemlisen om dig och nisse. hahaha. :D

2009-01-02 @ 15:53:52
URL: http://michaelasm.blogg.se/
Postat av: Kittan

HAHAHA Blev fett besviken!!!

2009-01-03 @ 15:11:54
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0