090113

Vad konstigt det känns att skriva -09! Det är nytt år nu, dessutom har den halva första månaden redan gått. Är inte det sjukt? Tiden går, tiden går...

På fredag får jag hem min kära balklänning som jag förhoppningsvis stolt kommer visa upp mig i senare i år. En fit Kitty och att klänningen passar är en förutsättning för att balen ska bli perfekt. Jag längtar!

Var hos läkaren igår. Han verkade ha mer vett i skallen än Jan Axelsson iallafall. Dock var han dansk och jag har så svårt för danska. Han talade typ svensk-danska men det var ändå för svårt för att jag skulle förstå. När han drog lite skämt låtsades jag förstå och skratta lite sådär falskt i hopp om att han inte skulle fatta att jag inte fattade. Men mormor förstörde allt med att säga: Kitty, förstår du inte danska eller? Då hade jag skrattat vid helt fel tidpunkt, när han egentligen ställde en väldigt seriös fråga. Gud vad pinsamt! Men jag skrattade också bort det och erkände att jag faktiskt är väldigt dålig på att förstå just danska. Haha! Jaja!
Dessa jävla läkarhistorier har jag dragit för er tusen gånger. Jag kan säga som så. Vi ska avvakta i tre månader till då jag ska på ett återbesök, har inte knäet blivit bättre så kan det bli en operation. Men ska jag vara ärlig så tror jag inte att det blir mycket bättre än såhär och ska det vara såhär kommer jag inte klara av ett riktigt jobb kan jag säga. Fotbollen är ett avslutat kapitel iallafall. Eller, om man ska lyssna på vad läkaren säger. Jag försvinner..................



Idag efter skolan fikade jag med Tessan och Anna. En kopp kaffe blev det och massa prat. Trevligt =)
Kom hem vid kl. sju och ställde mig och gjorde en god tomatsoppa med gullök och vitlök i, till detta åt jag knäckis och advokado. Märks det att jag är taggad? :)

Idag ska jag sova i tid. "Sovmorgon" imorgon till 07.20. Det kallar jag fan sovmorgon när jag i vanliga fall går upp kl. 06.00 när jag är hos min far.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Taggad som fasen jag med :) Nu kör vi hårt gumman!

2009-01-13 @ 22:54:47
Postat av: alexandra

fotbollen får inte vara ett avslutat kapitel :s måste ju gå att fixa på något sätt. jag håller allt vad man kan hålla för att du kommer spela igen. puss

2009-01-14 @ 15:45:39
Postat av: Anonym

avslutat kapitel i min röv. du ska spela!!!!!!! det måste ju gå att lösa på något sätt vafan.. LÄÄÄK!

2009-01-14 @ 17:10:51
URL: http://michaelasm.blogg.se/
Postat av: Kittan

Svar till Alex:

Nej, jag vet. Det suger =( Jag vet inte om jag klarar av det. Jag ger mig inte ännu iaf!

2009-01-14 @ 17:28:16
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0