Världens finaste...

Inatt fick jag världens finaste film. Jag satt och log igenom hela och det kom allt en liten tår för dig. Jag saknar dig så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Gud vad löjlig jag låter men hela alltet var bara så himla gulligt.

Hur som helst. Geografi idag, kollade på två filmer, en från Namibia och en från Fillipinerna. Jag höll på att somna några gånger, eller jag ville bara blunda ;p Men det gick.
Sedan var det dags för Natur B med Anders, wohoo. Edward höll i dagens redovisning om stroke och resten av lektionen pratade vi om bakterier..... Den störda vaktmästaren kommer in i klassrummet med 10min kvar av lektionen och utbrister: "Var det ni som larmade?" Nej idiot. Han lämnar rummet och kommer tillbaka efter en minut. "Ni får gå ut härifrån nu!" Jaha okej. Gärna och där slutade lektionen. Haha stackars Anders. Ingen som uppskattar stackarns lektioner. Eller... Det är inte synd om honom ens.
Sen käkade vi lunch. Jag åt massa rivna morötter, fetaost, oliver, tomat, rödlök och tre skivor falukorv. Som sagt; grönsaksdiet i skolan är det som gäller ;p Hoppas det funkar bara. Så blir det annan mat på kvällen hemma! =)
Jag blev mätt och sedan slutade mina kära klasskamrater medans jag hade två lektioner kvar. Som vanligt på tisdagar. Det är faktiskt lite segt att se dem gå hem när jag vet att jag själv har två lektioner kvar med andra klasser. Men det funkar!
De två sista lektionerna gick bra. Hade läxförhör i Natur A och det klarade man galant.

Ikväll ska jag och min kära mor till mormor o morfar o hälsa på! Käka semla förhoppningsvis, det förtjänar jag, och prata massa. Längesen jag träffade dem nu. Innan jul faktiskt :o Jesus vad jag älskar dem och min morfar är nog den coolaste mannen på planeten ;d Jag lovar.

Idag ringde Dr Steen Ole Jörgensen till mig. Vi pratade en del och jag var faktiskt coolare och mer bestämd än jag trodde jag skulle våga vara. Jag berättade exakt hur det låg till och han skulle skriva in mig på operationslistan. Det är lång väntetid tydligen men ska ringa movement så de gör likadant. Men vi skulle tydligen träffas den 1a april. och nu är det inte så lång tid kvar dit. Jag vill så gärna att allt bara ska bli bra. Varför just jag? Kan inte någon jävla soffpotatis som hatar idrott ta min skada? Tobbe Trollkarl, kan du fixa det kanske?
Tänk om det vore så lätt....

Jag saknar och längtar efter min plutt som bara den.



Kommentarer
Postat av: palex

du kämpar på så bra så! =) du måste hänga på oss på en utgång om inte the man kommer!

2009-02-24 @ 17:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0