Tisdag morgon

Godmorgon!

Är nu helt klar, eller ja nästan. Käkar frukost.. Fullkornsmacka med keso och gurka och så kaffe till det. Perfekt på morgonen! Sedan blir det borsta tänderna och cykla till skolan.
Detta är en bra morgon. Inte så mycket stress, hinner t.om skriva blogg liksom. Även om jag ska cykla om typ 10 min.. ;p Kände att ett inlägg var ett måste en sådan här morgon.

Idag har jag geografi direkt på morgonen med pappa Hans. Sådär kul. Sedan Natur B och sen slutar min klass! Då har jag två lektioner kvar och det är pedagogiskt ledarskap och natur A. Faktiskt väldigt intressant.

Nä, nu ska jag käka upp sista biten på mackan och hälla i mig sista kaffet. Vi hörs Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0