Sportlovets första dag

Igår var det måndag och lika med sportlovets första dag. Jag låg i soffan hela dagen och herregud vad skönt det var. På kvällen var det träning på konstgräs i stan men innan dess sprang vi en runda och sedan sprang jag lite till när tjejerna lirade boll. Så jävla helvetes kallt var det, shit. Borde inte vintern vara över? Kallare nu än under vintern. Jävlar.
Efter träningen var det bara jag och alex som skulle duscha och jag svär; det spökade där. haha! Och vi kom också fram till att vattnet vi duschade i var vita blodkroppar därför det var vitt liksom, hahaha. okej.
sen åkte jag hem till amanda,wooh. evigheter sedan vi sågs sist. Fick en god paj när jag kom dit och sen pratade vi hela kvällen och en bit in på natten om allt möjligt. Vi åt frukt och drack kaffe och te. Mums.
Sen somnade vi efter myyyyycket skratt. Hhahaha och amanda pratade i sömnen så in i helvete. Helt plötsligt lägger hon armen runt mig som om jag vore hennes kille eller nått och sen vänder hon sig om igen och börjar rågarva och allt detta gör hon i sömnen och där låg jag och log för mig själv! hahaha.
vi gick upp vid kvart över tio och åt en supergod frulle. det är alltid godare att äta frukost borta :)
sen kollade vi på gamla filmer och bilder från våra roliga unga tonår! hahaha jag dör av skratt..





Kommentarer
Postat av: Månika med Å

Absolutly Amazing =) det första bilden ligger numera på vår "topp-10-lista" Härliga sportlovskramar från oss på Genevadmodels =)

2009-02-17 @ 16:23:45
Postat av: Kittan

Åå Månika med Å! du slutar aldrig överraska mig ;D Tack så himla mkt

2009-02-17 @ 16:39:54
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: alexandra

jaa, vad fasen va de som lät :S låter som ni hade en rolig kväll haha

2009-02-17 @ 18:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0