Skola, träffa Hanna och sedan hem!

Idag ringde inte klockan förrän 09.35 och det var så jävla skönt att sova ut så länge. Jag älskar fredagar!
Och bussen till stan gick 10.25 så var i skolan i god tid och så hade vi idrottspsykologi där vi bestämde att vi skulle åka till Helsingborg och kolla när de möter Järfälla i innebandy, skolan betalar så det blir nice.. Den 4/3 åker vi dit, =)
Efter lektionen satt vi och spelade lite kort i sofforna och sedan tog vi 13.05 bussen till stan där jag släppte steffe och ivve vidare och jag stack och käkade snabbt och sen sprang jag bort till Hanna för att dricka en kopp kaffe :) Var hos henne ett tag och sen tog jag bussen hem. Nu sitter jag här! =)

Önskemål från Ante; ska lägga upp lite bilder på honom på facebook nu! Han hade tydligen inga.. SÅ nu ska det skapas en mapp som heter Skolan :) haha!

Snart kommer syster hit! Mysigt. Mat, film och prat hela kvällen! Puss!


Gårdagens kvällsmat. Ett eget ihopkok; Vita bönor, lök, champinjoner,
krossade tomater, buljongtärning, svartpeppar och vatten! Mycket gott.

Kommentarer
Postat av: Anteeee

Nu har du missuppfattat mig igen asså.. inga cp-bilder nu Kitty!!!!!

2009-02-06 @ 17:10:42
Postat av: Kittan

Hahaha du ska taggas i massor med bilder! :D

2009-02-06 @ 17:20:01
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Hanna

KAFFE + MIG = SUPER-DUPER KUL :D <3

2009-02-06 @ 18:06:13
URL: http://hannaperrepersson.blogg.se/
Postat av: R.I.P

Hej kittan.

Vi ska hålla i en minnesgudstjänst angående Bosses tragiska bortgång snyft... Om du är intresserad så kan du gärna höra av dig.

M.V.H R.I.P Bosse AB

2009-02-06 @ 23:00:04
Postat av: Kittan

Hej Bosse AB!

Jag är mycket intresserad, såklart! Då Bosse stod mig väldigt nära så säger jag gärna några ord på minnesgudstjänsten. Jag börjar genast skriva ett litet tal. Tack för inbjudan. MVH!

2009-02-06 @ 23:08:33
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: R.I.P

Hej igen. Jag satt och väntade på svar från dig och jag blev väldans glad över att du kunde svara med så kort varsel. Vi på Bosse AB ser dig som en framtids man i företaget. Därför vill vi erbjuda dig en plats i styrelsen redan till sommaren. Skulle detta vara något för dig? Hör gärna av dig.

M.V.H Bosse AB

2009-02-06 @ 23:22:41
Postat av: Kittan

Hej Bosse! Oj, jag blir verkligen jättesmickrad. Men jag vet inte hur mycket jag kommer att ha att göra med Genevadmodels då jag fått jobb där. Ska på möte den 34e februari och hoppas ju på ett heltidsjobb men kan jag återkomma när jag vet? Bosse AB har alltid varit ett väldigt pålitligt och bra företag i mina ögon och att bli en av er, och dessutom i styrelsen vore helt underbart. Jag hör av mig!

MVH

2009-02-06 @ 23:27:49
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: R.I.P

Hej kittan.

Jo självklart ska du lyssna på ditt hjärta. Det hade vår kära bosse också sagt. Men vi vill informera dig om att Bosse har lämnat en del pengar till dig med. Jag har personligen läst det.

M.V.H Bosse AB

2009-02-06 @ 23:38:14
Postat av: Kittan

Hej igen!

Ja, jag kommer lyssna på mitt hjärta gällande detta. och jag ska försöak ha två jobb om det skulle vara så.. Jasså? Hur mycket rör det sig om?



MVH

2009-02-07 @ 15:04:46
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: R.I.P

Hej Kittan! Det låter bra. Det rör sig om ungefär 23kr. Någonstans mellan 23 och 23,50kr. Det stod som sagt att hela beloppet ska gå till DIG! Så Bosse AB gratulerar dig till denna mindre förmögenhet och passar samtidigt på att informera dig om att pengarna kan hämtas ut på Swedbanks avdelning för överkörda djur när som helst. M.V.H Bosse AB

2009-02-07 @ 15:54:03
Postat av: Kittan

Ja okej! Det låter jättebra Bosse AB. Jag är så glad att han tänkte på mig liksom! Han ska få ett så fint avskedstal.

Ser fram emot detta.

MVH

2009-02-07 @ 16:15:18
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0