sha la laaaa

TOOOSDAA! (torsdag på halländska) mycket charmerande. Glad att jag inte pratar så.

Imorse vaknade jag med en jävla träningsvärk i rumpan :S Vad hände?! Jag vet inte vad jag gjort. Jag var ute och gick en runda igår, men inget mer. Jesus - det är illa när man får träningsvärk av en promenad! hahaha.

Jag funderar på att ha en vit helg. Jag förtjänar inte att dricka mig fuller. Verkligen inte. Och sen hatar jag baksmällan - ja, det blir nog det. En nykter helg. TROTS att det är lokalfest på fina laxen imorgon, det vore ju askul annars. Men njae.!

Imorgon kommer min kära syster hem efter en hel vecka på öland, saknar dig gumman =)

Aja, vettigt inlägg.
Tja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kittan ljug inte nu,,vi två vet varför du har ont i röven ^^

saknar dig redan

Smek din Göran

2009-02-19 @ 18:31:00
Postat av: palex

jag ska också ta det lilla lugna i helgen. skööönt =)

2009-02-19 @ 18:46:01
Postat av: Kittan

Hahaha GÖRAN. DU FÖRFÖLJER MIG. T.OM I FILMEN JAG SÅG IDAG.

2009-02-19 @ 18:54:50
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Anonym

kittan!!

det är ödet ser du inte det.. inse att det är du och jag 4ever...smek/göran

2009-02-19 @ 21:16:44
Postat av: Kittan

Det där kommer jag aldrig inse. För det är inte rätt!

2009-02-19 @ 21:25:59
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0