Onsdag och halva veckan har gått...

Jag undrar hur många gånger jag har nämnt i min blogg hur snabbt veckorna går och att man knappt hinner gå klart skoldagen på måndagen innan fredagen är kommen.. Sjukt! Nu har halva veckan gått och imorgon är det torsdag! Underbart kan jag bara säga om detta..
Idag började jag skolan kl. 10.00 med idrott, blev dock ingen kordination/balans då en av killarna som skulle hålla i det var sjuk så det fick bli lite lekar istället så vi blev uppdelade i två lag och körde 5-6 lekar. Man känner sig så himla ung, sprallig och barnslig när man håller på och kastar bollar på varandra och hejar sådär intensivt och känner glädjen när man faktiskt vinner (vilket vi gjorde=)) Men det är så det ska vara.. Vi tar studenten om ca. 4 månader och allt känns bara sådär himla underbart, ni som tagit studenten fattar vad jag pratar om! Så att leka och vara sprallig på idrottslektionen är något som verkligen uppskattas. Blev dock inte lika mycket träning då eftersom det inte var speciellt ansträngande lekar men lite rörde man på sig iallafall. Det får jag kalla dagens motion och får istället ta igen det imorgon på fyspasset ute i Haverdal :)
Efter en rolig idrottslektion hade vi Natur B och det kändes som om den aldrig skulle ta slut. Först lyssnade vi på en redovisning som Ante höll i om Kol, intressant! Men sedan alltså.... Anders fattar nog inte ens själv vad han pratar om. När jag frågade vad som händer i hjärtat när man får en hjärtattack suckade han HÖGT och började tänka så det knakade. Sen drog han någon historia om vad som händer, väldigt nervöst och han lät inte det minsta trovärdig.. Jävla Anders! Jag kan meddela er att han har slutat skratta åt sina egna skämt verkar det som! Idag skrattade han inte en enda gång :S Och när han bad oss vara tysta så var han helt allvarlig. VAD HÄNDER? Vart har gamle skrattarn tagit vägen? HAHA
Sen slutade jag och åkte hem.. Gott!

Solat idag också! =) Mycket härligt och sen fick jag hem linserna från www.fargadelinser.se och de var jättefina :) Tog ett tag att sätta i, men nu är dom i och det känns jättebra. Lite annorlunda och jobbigt i början men jag tror man vänjer sig! Alltid velat prova bruna linser så det var ju ett ypperligt tillfälle. Haha pappa hade ingen aning om linserna så när han kom hem så pratade vi som vanligt och jag tänkte att jag inte berättar vad som är annorlunda med mig. Vi stod öga mot öga, pratade länge, flera gånger och han märkte ingenting. Det är så himla typiskt killar! Man försöker göra sig fin och annorlunda men ändå ser dom ingenting.. Så tråkigt! Tillslut bad jag och nadia, pappa att verkligen kolla vad som var annorlunda med mig. Han frågade om håret och massa annat men inget om ögonen. Jag menar, jag har GRÖNA ögon, det syns fan om man sätter i bruna linser! Det är ingen svag brun färg heller utan den är stark och man ser en förändring. Men icke och tillslut gick jag fram till honom, ställde mig 30 cm ifrån och sa: "Pappa, är du blind? Ser du inte?" Han granskade mig uppifrån och ned och säger: Nej, Kitty. jag ser inte :o Men sen kollar han i ögonen och märker det. Haha! Typiskt killar, typiskt!

I helgen ska min syster komma hit och vi ska käka lite morot+gurk-stavar med dip, kolla tv och sjunga singstar. Lite kvaliteetstid med henne blir roligt.. =) Sen ska jag träffa Moa också! Vi pratade om att gå ut, supa och dansa men så tänkte jag på min diet och nej, moa..... Vi kan väl bara träffas o fika och ringa folk som vi brukar göra? Det är så himla mysigt. Kanske dra en sväng till stan om vi känner för det och träffa folk! Vi får pratas vid om detta :)

Nä, jag har geografi att plugga. Men jag fattar ingenting! Olika regn, vindar... Högtryck hit och lågtryck dit, hygrometrar & konvektionsregn... Snälla pappa hans, som han kallar sig själv, vi vill inte! vi orkar inte!

Hej och svej. jag laddar upp en bild på brunöga sen.
pussi


Kommentarer
Postat av: Anteeeee

tack för det, jag "försökte" verkligen.. Fuck Aders BTW

2009-02-04 @ 20:35:41
Postat av: Kittan

Du var duktig Ante :)

HAHHA, jaaa han vet inte ens vad han själv pratar om känns det som. idiot.

2009-02-04 @ 20:38:16
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: e

jag disekerade ett hjärta idag :O var glad att du slapp det!

2009-02-04 @ 20:59:05
URL: http://rushhour.blogg.se/
Postat av: Kittan

NEJ?! Fan vad läskigt :O

2009-02-04 @ 21:30:38
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0