Mina fina vän

Moa Byrsell <3

Jag säger såhär.
Alla borde ha en vän som Moa. Du är helt jävla störd, konstig och skadad men ändå är du min bästis <3 Vi har inte samma intressen, inte samma killsmak (oftast inte iallafall), inte samma musiksmak, inte samma klädstil och vi har inga gemensamma vänner. Men vet ni vad? Vi går så bra ihop och har alltid kul. Vet man att man ska ha en kväll med Moa blir den alltid lyckad. Antigen blir det feteparty, och det är liksom kul fastän det kanske bara är vi två, eller så busar vi, eller så dricker vi kaffe och äter bär med grädde. Det blir liksom aldrig fel.
Jag är så glad över att jag bjöd in Moa till den där festen hemma hos mig, mitt i sommaren, allt var så jävla bra, livet lekte och vi började prata. Vi pratade väldigt mycket efter den festen och sen började vi umgås. Tack Moa, för att du är en så jävla bra vän. Du vet nog allt om mig, <3 Och du är så himla fin vännen. Och glöm aldrig; Det är något magiskt och oslagbart med oss och vin.

Jag älskar dig!


En av de första bilderna på oss tillsammans. Galet magiskt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN KITTY MIN FAVORIT! Detta var det absolut finaste jag läst i hela mitt liv! PUSSPUSSPUSS! FINASTE <3

2009-02-24 @ 23:35:44
Postat av: Anonym

DU ÄR BÄST MOA! Love u !

2009-02-24 @ 23:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0