Helgen som gått...

Helgen har varit riktigt bra =) Den inledde i fredags med middag och fest hos Annalarsson, det blev mycket lyckat och jag hade en supertrevlig kväll.. Efter förfest hos Anna stack vi ut till underbar där jag träffade supermånga roliga människor. Jag tror fan att jag träffade en större del av min vänskapskrets, jätteroligt verkligen! :)
Vi drog oss hemåt runt halv 3-tiden, dock inte buss utan man fick skjutts hem. Gud vad underbart! Så kom jag hem och somnade gott efter lite nattmat. Jag vet, det är inte alls bra, men så var det.. Haha! Jag kunde inte motstå.

Jag berättar mer sedan! Pappa ropar! Ska ned till Getingecupen, nadia ska spela. go go go

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0