Godmorgon

Hallå allihopa!
Har ni sovit gott? Själv har jag haft ont i knäet hela dagen igår, samt hela kvällen och natten :| Råkade nog proppa i mig lite mycket värktabletter igår. Jag var yr, groggy och mådde riktigt illa en bit in på natten då jag tagit mina sista tabletter. Tommy fick agera lite läkare och det löste sig tillslut. Han är så söt. Vägrade gå och lägga sig innan han visste att jag var ok, så vi pratade på msn och sms till långt in på natten. Han är fin.
Idag har jag fortfarande lika ont och jag vet att alla värktabletter är förgäves, jag tog en riktigt stark tablett igår och en timme efter jag tagit den kommer jag ned till mamma och frågar: "När ska värktabletten börja hjälpa?" - "Har den inte gjort det?!!! Efter 30 min ungefär."
Det hade den inte gjort och den var ändå riktigt stark. Fattar inte det. Idag är mitt knäe ...(eller... vilket knäe? det är ju som en jävla fotboll). Det är alltså sjukt stort, typ dubbelt så stort som mitt högra knäe. Skulle tränat fys idag ju med mina tjejer i Haverdalshallen =/ Får åka med och titta på istället.

Jag skippade fotbollen i skolan idag, hade ändå inte kunnat vara med och träna rehab. Så jag mejlade Mats och jag hoppas inte han blev allför arg ;p Man vet aldrig vad han reagerar på. Så nu börjar jag 10.15 och ska cykla hemifrån 09.45 :) Får hoppas att det går bra för knäet förresten. Att cykla alltså.

Imorgon är det fredag igen. Jag älskar helg, fast.. Jag kan aldrig riktigt njuta, tänker bara på massa äckligt skolarbete som ska vara gjort till nästa vecka. Fy för det. Natur B-provet är iallafall flyttat en vecka framåt och det är skönt.
När får vi studiebidraget gott folk? Imorgon?


Jag hoppas att vi kan träffas snart. Du är det finaste jag vet.


Kommentarer
Postat av: M

Och vi har jävla råmanusinlämning till på tisdag :S och jag har inte börjat. Det är typ hela projektarbetet som ska in. Bajs. Försök koppla av i helgen iaf .) saknar dig gumms. PUSS

2009-02-26 @ 16:39:31
Postat av: Kittan

Usch! Plugga på då gumman!

Saknar dig med.

Puss!

2009-02-26 @ 16:42:35
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0