Break it off

Yeaaaah här sitter jag och diggar till musiken.. Ruuuligt.
Har tittat på knutby del 2 med mamma, anna och perra. Och på tal om det kanske ni förstår att jag är hos min kära mor nu :) Inte varit här på tusen år känns det som och jag har jättedåligt samvete över det... Så imorgon börjar mamsen jobba kl 08.00 och då ska jag gå upp tidigt och baka scones till henne och så ska vi ha en mysfrukost :) Kaffe och scones med ost och marmelad... Mmm!

Har tittat på Patrik 1,5 idag. Den var helt okej. Jag lipade lite på slutet, men den slutade ju hur gulligt som helst. Jag blev lite kär i den ena bögen. <3
Sen har jag också tittat på Sex Drive - dock bara sett halva. Verkar bra faktiskt och killen som spelar en töntig oskuld är jättesnygg ;o verkligen. Det gör det alltid lättare att stå ut med en film ;D Ska fortsätta kolla på den senare tänkte jag. Mitt internet är ändå cpskadat. =/

Jaja, nu ska jag väl ta och avsluta här. Och jag vet fortfarande inte om jag ska ut imorgon eller ej. Får se helt enkelt; vad jag känner för.

Puss och kram

Bild från helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0