Aj min kropp!

Idag har jag en ORDENTLIG träningsvärk. Det gör verkligen ont i hela kroppen och jag vet inte hur jag ser ut när jag går ens! Jag kan inte vara för snygg skulle jag tro.. Springa kan jag långt ifrån göra så det fick bli vila idag från träning och dylikt. Detta för att jag ska kunna vara med på idrottslektionen imorgon som består av kordination/balans utan att ha för jävla ont... Men det är en härlig känsla faktiskt, man känner att man ansträngt sig iallafall! =) Jag är duktig! Och imorgon blir det ju som sagt träning igen, likaså på torsdag.. Skönt!

Jag och Moa satt på msn nyss och brainstormade lite över vad man kunde vara på nästa studentfest och jag har kommit på det bäääästa! :D Det förblir hemligt faktiskt.. Så ni får vänta och stå ut trots er nyfikenhet! ;) studentfesten äger rum den 10e, alltså på tisdag, på B&B och det ska bli så jäääävla roligt. Hoppas nu bara man får tag på biljett så de inte tar slut direkt :| Då blir jag ledsen... Men det ska nog lösa sig då B&B är ganska stort! :)

Ikväll är det andra avenyn igen.. så himla bra!


i miss u the most, my my my man!



Kommentarer
Postat av: M

Jag vet, jag vet ;)

2009-02-03 @ 19:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0