Uppdatering!

Tjena allihopa!

Har inte skrivit på ett tag och jag vet att många tycker det är lite tråkigt, haha! Jag vet själv hur det är när man klickar in på en blogg flera gånger om dagen utan att personen i fråga har uppdaterat. Så här kommer en lite update =)

Jag fyllde år i lördags och ställde till med lite kalas tillsammans med mina vänner. Jag fick fina presenter, bl.a singstar-disney, drink-bok, en rosa dildo, martini-glas, presentkort, pengar, bil och så vidare. Var mycket trevligt, tack allihopa!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. En vän har tagit sitt liv, lämnat oss här. Det är tragiskt och jag kan inte förstå det. Det känns som om allt är mitt fel, som om jag lägger hela skulden på mig själv. Det gör ont att bära runt på det. Jag vet att jag inte ska tänka så, men det gör jag. Det går inte att ta ifrån mig.
Vila i frid


Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Karlsson

wohoo! Tack för i lördags kittycat

2009-04-21 @ 19:38:37
Postat av: Hanna

Ta ingen skit Kitty! Hörs imorgon. Puss

2009-04-21 @ 21:08:54
URL: http://hopedreams.blogg.se/
Postat av: Hanna Karlsson

Jag saknar dig galet mycket på planen... Kom tillbaka snart!!!! <3

2009-04-23 @ 21:16:46
Postat av: Kittan

Svar till Hanna: Och jag dig! Fan, jag längtar tills jag är tillbaka =/

2009-04-24 @ 11:21:55
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem är det som tagit sitt liv ? det är inte tommy väl ? :O

2009-04-28 @ 23:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0