The day before!

Idag är det den 17e april, vilket innebär att det endast är en enda dag kvar till min 19årsdag :) Imorgon blir det fullt ös med tårta, alkohol och goda vänner i lilla fröllinge. Det ska bli så värt =)

Idag träffade jag min lilla Tilda för en fika på stan. Sedan gick vi och kikade i lite affärer och småshoppade lite saker som kan vara bra att ha och sedan tog vi bussen hem till min mor för en rundvisning och en kopp kaffe. Och nu sitter jag här, funderar på att sola om en stund. Ska nog färga mitt lilla hår idag med om Carina vill vara så snäll och göra det =)
Imorgon är det match, se där! Jag är laddad trots att jag bara ska vara med och kasta inkast. Bara det är så sjukt roligt och man känner sig så delaktig trots det lilla man faktiskt gör. Klockan 15.00 möter vi Snöstorp/Nyhem på Sannarp och då ska det fanimej köttas.

Och jag tror inte att jag har berättat det här i bloggen, men jag har fått operationstid, eller ja, inte riktigt. Nästan! Vet att det kommer bli inom 3-4 veckor och det känns så JÄVLA skönt. Jag är så glad. Sen är jag snart tillbaka mina damer. Snart.

Nä, ikväll får jag ta tag i allt som har med morgondagens party att göra. Det ska fixas tårtor, sättas upp ballonger, dukas och städa stugan. Det blir finfint =)

Tjadå folket!

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

GRATTIS min pärla!

2009-04-18 @ 09:40:03
Postat av: Alexandra Karlsson

Hipp Hipp Hurraaa!

2009-04-18 @ 11:05:07
Postat av: Orädd

Grattis! :D Hoppas festen blev super lyckad!

Kram!

2009-04-20 @ 09:30:37
URL: http://oradd.blogspot.com
Postat av: Hanna

någon som blivit alldeles för upptagen för att blogga ;)

2009-04-20 @ 19:20:59
URL: http://hopedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0