Påsklov

Förlåt för kass uppdatering. Min dag igår var inte så rolig, var bakis i princip hela dagen och det får en att känna att man aldrig mer ska dricka.
Men min lördag var rolig, jag förkrökade hemma med min bror, Deeas och familjen med gäster. Sedan vandrade jag nedåt stan för att möta upp Moa och jag fann henne inne på Asian. Och där fastnade vi typ hela kvällen tillsammans med ett härligt, glatt gäng =)
Vid två-tiden blev det hemgång!

Igår gjorde jag som sagt inte mycket. Tog sista bussen ut till Getinge för att träffa min far och syster.
Idag har jag solat, både i solarium och utomhus. Det blåste dock en aning utomhus, så det blev inte så lång tid.
Idag är det träning, vi ska nog öva på mina inkast tror jag så vi kan använda oss av det i seriepremiären. =) Lär bli intressant.

Ligger här och saknar min tommy som antagligen är ute och käkar nu efter gymmet =)

Men vi hörs!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0