Nu jävlar fick de tummen ur röven!

Min dag var redan imorse totalförstörd - allt kändes skit och jag var på dåligt humör. Kändes som om jag kunde börja gråta vilken sekund som helst, jag mådde illa, hade huvudvärk och livet var allmänt kasst.

MEN idag var jag på ortopedkliniken kl. 15.00. Jag fruktade besöket då jag inte känner något som helst förtroende för de idioter till läkare det faktiskt finns där. Men idag var Dr Steen Ole Jörgensen väldigt medgörlig och vet ni vad? Han skickade en remiss till movement som ska behandla ärendet och sen är det dags för operation. Inom en månad kommer jag förhoppningsvis få den och snart är jag tillbaka på planen igen. Jag är så glad över detta, och jag känner verkligen att jag behöver detta just nu. Något som går min väg - tack!
Nu har jag den där pirrande känslan i magen som om jag kommer få gå ut idag och lira boll, riktigt så bra är det ju inte. Men nästan. Ni kan tycka att jag tar ut segern i förskott, men jag ska tillbaka! Det ska jag. Och till nästa försäsong är jag kanske tillbaka och spelar med er tjejer?! Vem vet. Jag längtar redan nu.

Nu ska jag snart på träning med damerna. HAPPYDAY!

Kommentarer
Postat av: Hvit.

Fan vad härligt Kittan! Jag vet att du är tillbaka då!! Kämpa på :)

Hoppas den där fikan blir av snart... ;)

Pusssss

2009-04-01 @ 22:03:37
Postat av: Anna L

Fan vad härligt Kittan! Jag vet att du är tillbaka då!! Kämpa på :)

Hoppas den där fikan blir av snart... ;)

Pusssss

2009-04-01 @ 22:04:03
Postat av: Anna

Tummen upp!

2009-04-01 @ 22:42:00
URL: http://www.annasofiajonsson.com
Postat av: Kittan

Svar till Anna L: Jaaa, jag ska tillbaka ;D Jag är så pepp inför detta. Bara längtar tills efter operationen så jag kan börja träna rehab och ha ett mål liksom =)

Vi får se till att ta den där fikan snart ja :)

2009-04-02 @ 09:27:24
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Kittan

Svar: Ja =) Du är så sööööt!

2009-04-02 @ 20:30:45
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Anonym

YAY! :D DU ÄR BÄST!

2009-04-02 @ 20:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0