Hej gott folk!

Hoppas allt är bra med er och att jag inte tappat mina 1000 läsare nu när jag varit lite inaktiv här.
Jag mår bra och jag har lärt mig att det inte är mitt fel. Inget är mitt fel och jag ska inte ha någon skuld till detta. Det kommer tynga mig för mycket då och jag måste tänka på mig själv och hur jag mår.
för en gångs skull

Nu ska jag snart åka o kolla när mina damer spelar boll =) Det är alltid lika trevligt.
Vi hörs!

Nu ska jag ta tag i mitt liv. Imorgon.

Hej okej hejdå!
Förresten har vi en ny fin hund, han heter Willie och är superfin. Jag hoppas vi behåller honom!

Kommentarer
Postat av: Hanna

skönt att höra vännen. måste ses snart. Puss <3

2009-04-27 @ 18:52:28
URL: http://hopedreams.blogg.se/
Postat av: Alexandr

du ser ut att må bra =) härligt att se kittan lilla

2009-04-27 @ 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0