Grillning, kaffe och massa prat!

Finns det något godare än att grilla? Tilda kom hit idag vid halv fyra och då satte jag genast igång grillen då jag inte ätit på hela dagen. Det blev att grilla kyckligspett och kycklingkorv, mycket gott och tack för maten Tilda =) Faktiskt var det min söta vän som inhandlat dagens mat. Jag stod som kock och vi avnjöt en god middag =) Efter lite om och men fick vi faktiskt igång grillen, fan, det brukar ju gå! haha

Vi åt och sedan var det dags för kaffe! Gott gott och vi satte oss framför brasan på en filt och pratade massor. Religion, kultur, killar, kärlek och problem; så himla mysigt att bara sitta och prata om allt och inget framför en brasa med en kopp kaffe.
Tack för en jättemysig och trevlig kväll!





Att du är där borta, det är inte långt, men det är ändå sexton mil. Att inte kunna träffa dig när jag vill, att inte kunna titta dig i ögonen och säga hur mycket jag tycker om dig. Att inte kunna krama om dig när allt är jobbigt, att inte kunna pussa på dina fina läppar när jag vill; det är påfrestande. Det är jobbigt. Jag vet att jag kräver mycket tid och tålamod för att förstå sig på, men du är så nära, snälla ge inte upp =( Jag vill öppna mig för dig, jag är på god väg. Jag ska nå dit, ditt stöd i allt, det är fantastiskt. Du får mig att bli glad när ingen annan får det, du får mig att le när du skickar de där söta sms.en som får mig att känna mig som världens finaste. Jag trodde inte jag kunde känna såhär, det är galet men så jävla underbart. Jag längtar efter dig.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack själv babe! Hade en super trevlig kväll! <3

2009-04-10 @ 02:44:43
URL: http://perssonmatilda.blogg.se/
Postat av: Jennie

SV: Japp, jag läser till sjukgymnast. Hurså? :)

2009-04-11 @ 11:44:58
URL: http://jwalker.blogg.se/
Postat av: Alexpalex

Kittan för tusan, vart håller du hus? Vad bloggar du inte för? :(

2009-04-14 @ 18:12:19
Postat av: Hanna

Jag har tänkt samma tanke alex, va e du Kitty!?

2009-04-14 @ 20:00:41
URL: http://hopedreams.blogg.se/
Postat av: M

Ja, vart är du gumman, går inte att få tag i dig..

2009-04-15 @ 12:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0