Träning

Rehab, skola, och sen gym :)
Jag och Hanna tog våra cyklar till gymmet vid halv två-tiden. Vid 13.50 var vi igång med träningen, först lite uppvärmning på bandet med gång och sedan löpning, Sen över till att göra lite situps, och såna grejer. Med kroppen som belastning. Sen gick vi över till lite rodd och sen till hantlarna och skivstängerna ;) De enda tjejerna på den avdelningen, jag känner igen de där från någonstans? haha. Vi tränade ungefär en timme och sedan cyklade vi hemåt. Det var sjukt skönt att träna vid den tiden då det inte alls var mkt folk. :) Härligt.

Sen åkte jag till mamma och hämtade grejer, stannade där en stund och sen tog jag bussen till min far. Ätit lufsa idag, Pappas tjej Carina är här och det var tydligen någon gotlänsk mat, spännande, gott var det iallafall.

Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0