Pizzaman

Har ni inte hört den låten är det fan på tiden att ni lyssnar.
http://www.youtube.com/watch?v=RYxF5bzcGyQ
Låten som alltid får mig på gott humör :) Och som betyder så mycket för mig. På nått konstigt sätt :)

Idag har jag lunchat med syster i stan, blev asiatisk lunchbuffé på asian palace, mycket gott. Sedan skulle hon på bio och jag gick och träffade tilda :) blev fika, citronbiskvi och kaffe latte.
Alltid lika trevligt med min lilla tilda. Pratade, skrattade och hade allmänt mysigt, som vanligt :) Sen gick vi en runda, drog en runda till myrorna, tro det eller ej, tilda vågade sig faktiskt in trots allt. Fast, hon sprang, så snabbt har jag nog aldrig sett henne springa. "Kitty, jag springer så ingen ser att jag går in här" Haha. Gumman då! Inte vågade hon röra en enda sak där inne. Jag försökte få henne att lyssna på mig, sakerna är faktiskt tvättade. Hon var nära att köpa en albansk skiva som hon faktiskt höll i, tro det eller ej. Men när jag inte hittade något att köpa så sket hon i det, haha.
Sen letade vi lite kläder och tilda hittade en söt tröja som hon köpte =)

Efter en mysig dag på stan och fika med tilda så åkte jag hem.. Och nu sitter jag här. :) Och ni ska veta, idag är jag lite extra glad :) Det pirrar så där skönt i magen ni vet, som när man verkligen tycker om en person :)



Tjaaaaa.

Kommentarer
Postat av: Nadiijah ^^

Kommerterar allt här på en gång :D Bra! Jättefint :P hehe.. ehm, vet inte riktigt vad jag ska säg.. men..men.. din blogg e jättefin och du skriver om roliga saker :-) Kul att läsa :) Men själv skulle jag nog inte vilja ha en blogg.. gör ju inte så mkt.. ^^ ja, men fortsätt skriv om roliga grejer :D och påminn mej när du skrivit ngt mer som du tror jag vill läsa :P

Ja, de va nog allt :-D Älskar Dej <3 Puss Puss

Syster Yster Din :D ^^, :P puss igen x) fattar inte vf, men vill fortsätta skriva :P ja, men nu får jag sluta! x-) Hej!

2008-10-31 @ 22:34:05
URL: http://???
Postat av: Kitty

Hahaha, söt du är syster ;p ska absolut uppdatera dig när jag skrivit igen.. Haha. Puss på dig. Älskar dig med

2008-10-31 @ 22:35:34
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0