Nu jävlar ska det kommas igång.

Dagen började med att klockan ringde 06.10. Fyfan - det är illa. Det var bara att stiga upp, ta bussen till skolan och sedan skriva fotbollsprov kl. 08.10. Det gick riktigt bra, det enda jag inte skrev på var ordet "motrörelser". Ja, även om man är fotbollsspelare sedan ca. 10 år tillbaka så är man inte fullärd, varken praktiskt eller teoretiskt :) Efter detta hade vi lite håltimme och sedan började religionen där vi hade redovisning på en dikt som var skriven om hitler, om godhet och ondska. Dikten handlade om hitler när han var liten, hur liten och oskyldig han var; att även en som är så, som har goda förutsättningar i livet, en bra uppväxt kan bli så ond. Faktiskt ganska intressant.

Efter detta var skolan slut och jag åkte in till stan för att fika med Hanna P och sedan köpa gymkort på friskis och svettis ;D Så nu jävlar ska jag sätta igång och träna massa, eftersom fotbollen är slut för min del änsålänge så får jag hålla igång mig med annat. Så imorgon blir det både rehab för knäet kl. 08.30 och sedan gym efter skolan. Roligt :D

Och jag vet inte vad mer morgondagen kommer att erbjuda, men det blir säkert kul :) Ska klippa mig och hoppas att det blir imorgon :) Och sen ska jag på Deeas 18års fest på lördag, kommer bli en rolig helg :D


Bild från Mallis med min Anna :) Saknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0