Luncha

Hej!

Idag ska jag lucha med nadia, ska alldelles strax ska bussen in till stan för att äta en god måltid :) Sedan ska syster på bio, High School Musical 3, och jag kilar vidare till Tilda för att dricka en kopp kaffe..... eller tre.. :)

Vet ni? Jag håller på att uppdatera mjukvaran i min mobil, så nu slipper jag troligtvis att starta om den varje gång jag vill se om jag fått sms. Tack gode gud.

Drömde förresten en mycket fin dröm inatt. :$ Om dig, min plutt.

Saknar dig tommy. Han är min plutt :) Jättemycket.



Kolla bara hur fin han är.

Kommentarer
Postat av: Jennifer Klingvall

Vapnös damlag, men det ska startas ett helt nytt lag där dem har ringt om jag vill börja men jag vet inte riktigt var jag vill spela så får kolla lite på träningarna =)

2008-10-31 @ 13:39:45
URL: http://jenniferklingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0