Längtar utomlands!

Jag kan ju säga som så, jag skulle inte tackat nej till att åka utomlands några veckor nu. Är så trött på allt här hemma, jag vet att man inte kan fly från sig själv, men bara fly från verkligheten ett tag, bara ett litet tag. Veckan i somras på mallorca var bra som fan, trots alla dyra priser, smaklös mat och äckliga spanjorer var jag där med Anna, bästa Anna. :) Längtar iväg nu igen, bara en vecka eller två. Tror verkligen jag behöver det. Får övertala pappa att sticka iväg någonstans nu i höst.
Nog om det, nu vet ni hur jag känner iallafall! ;)

Idag har jag varit i skolan, dock bara en lektion, och sedan till sjukgymnasten för att träna lite rehab. Tog 11.05 bussen hem och lade mig och kollade på andra avenyn, hur bra är det inte?! Fast, måste erkänna. Första säsongen var sjukt mycket bättre. Jag saknar Karim och Hamza. =)
Nu har jag druckit kaffe och pluggat naturkunskap B, och mer skall det bli. Skriva labbrapporter för fullt =)
Imorgon ska jag till tandläkaren kl. 12.30, så då tar jag ledig, inte lönt att åka till skolan för det lilla och sen tillbaka till Getinge och för att få sina tänder undersökta, och nu är det inte heller så lång tid kvar till min magnetröntgen-tid. Jag har drömt om det på nätterna, att jag missat min tid, och att jag fått vänta ett halvår för en ny tid. Det hade ju varit hemskt. Peter Bengtsson, min idrottslärare, har skrämt mig med att det är sjuk väntetid dit och att jag nu fått en känns underbart.


Sedan vill jag också meddela till alla som läser min blogg; JAG TYCKER SJUKT MYCKET OM TOMMY! Han är den enda jag vill ha och han är bäst.
Sen vill jag också passa på att säga att jag önskar att han kunde lita på mig, för jag litar verkligen på honom. (v)


Och sen ni som inte tror på att jag verkligen rakat håret ;) Här kommer ett bevis till :) Och jag gillar det som fan.




Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0