Kan inte förstå det :(

Sjukt.. De jag hade var bäst. Jag hade dig, vad har jag nu? :( Inget...
Kan inte förstå att du bara säger hejdå sådär, utan att veta hur det egentligen ligger till :( Det gör så ont i hjärtat att du gör såhär, så sjukt ont. Jag föll många tårar för dig i lördags, helt galet. Har inte träffat dig och ändå tycker jag så grymt mycket om dig. Jag vill bara att du ska kunna lita på mig, inget av det du tror jag gjort är sant, och därför känns det förjävligt att du skiter i mig, ber mig dra åt helvete, ber mig radera ditt nummer och aldrig mer höra av mig till dig :( Jag vet inte vad jag ska göra. Det gör så JÄVLA ont i hjärtat. Hade jag varit skyldig till det som killen påstår sig ha hänt hade jag fått ta den smällen, hellre erkänner jag och ber om förlåtelse än att sitta och ljuga dig rakt upp i ansiktet. Nu när jag vet att jag inte gjort det, gör det så jävla ont. Jag tycker ju om dig så himla mycket. Och jag kan inte bara låta dig göra detta misstaget och strunta i mig, jag kan inte göra det. Jag önskar jag kunde bevisa min oskuld, men hur? Hur? Jag skulle göra vad som helst för att få dig att förstå att det inte är sant... Snälla söta du :( Jag orkar inte..

Till: T

Kommentarer
Postat av: Alexandra

men kittan, vad har hänt? :(

2008-10-05 @ 22:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0