Hemskt irriterande!

Är det något som är otroligt irriterande så är det att vara inställd på något och så märker man att det inte går att genomföra. Var laddad för att sätta mig ned en stund på körskolan och plugga teori, kommer in på körskolan efter en kort skoldag, fortfarande en hel del krafter kvar, och märker till min stora irritation att alla datorer är upptagna. Jag satte mig ned med boken och läste i 20 min, sen gick jag. Jävla skit!

Idag i skolan hade vi först Natur, och ni vet ju vad jag tycker om det? Fyfan. Idag labbade vi dock lite, det var spännande. Skulle mäta hur snabbt stearinet stelnade och vilken temperatur de hade då. Minut efter minut. Gjorde ett diagram på det men hann dock inte med själva labbrapporten. Känner jag Hampus och Deniz rätt så är det jag som sitter med den tillslut och skriver allt.. Sedan hade vi idrott där vi spelade volleyboll. Man märker hur svagt mitt knäe är, ;/ sjukt. De viker sig och de gör så satans ont. Att alltid köra mitt jävla knäeprogram är inte kul så jag tänkte få mig lite variation men det var nog ingen bra idé....

Ikväll är det sista träningen med laget :) Troligtvis sista träningen i Harplinge för alltid, eller ja, för några år framöver iallafall. Det kan hända att man kommer tillbaka, men lagbyte är på G så att säga. Ska först se till att mitt knäe blir helt antagligen.

På fredag är det avslutningskalas med laget :D Gokart och sedan mat på gaston´s. Mysigt värre.

Hörs..
Puss.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tjoho! sista träningen ;) redan gjort min sista med dom :D

2008-10-08 @ 15:41:35
Postat av: Kittan

Haha jasså? :D Du kommer inte idag? :(

2008-10-08 @ 15:52:55
Postat av: Alexandra

kitty det där sista stryker vi..

2008-10-08 @ 16:04:03
Postat av: Kittan

Vilket? :$

2008-10-08 @ 17:24:14
Postat av: Alexpalex

fotbollen såklarrrrt

2008-10-08 @ 21:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0