Helgen!

Oh, denna helgen har gått otroligt fort. Nästan så man blir lite ledsen, man hinner ju inte med allt man vill hinna med på helgen :/

I fredags efter skolan var jag som sagt på gymmet, sen till mamma och hämtade grejer sen bussen till pappsen. Där väntade Carina, pappa och Nadia, vi åt "lufsa", någon konstig ölands-mat ;p Men det var faktiskt väldigt gott! Potatismos typ, med stekt fläsk och så in i ugnen i en form. Sen vare klart, enkelt och gott!
Fredagen blev lugn, bara hemma. Ladda inför lördagen.
Vaknade vid 11 på lördagen, då tog vi bilen in till stan, allihopa, letade nummerskyltar. Fattar inte hur pappa orkar hålla på. Man börjar på 001 på nummerskyltarna på bilarna, sen går man uppåt, och man måste ta dem i ordning. Pappa är nu på 578 eller något sånt. Det är ju sjukt!
Hur som helst, en liten snabbrunda i stan, tog en fika på vattenporten och sen hem. Då skulle det klippas, fram med saxarna och framförallt, RAKAPPARATEN :O Det är inte så farligt som det låter ;) Det blev riktigt snyggt. Men ännu är det inte optimalt, ska nog rakas lite längre ned, förbi örat och ned i nacken och sedan färgas mörkbrunt/svart. Gud, det kommer bli så sjukt snyggt! Efter klippningen var det tid för att göra sig iordning och sen kom hampus, det blev dricka, fotbollsmatch och prat innan vi tog bussen in till stan för att fira att Deeas fyllde 18 :D Det blev en mycket trevlig kväll med massa roligt folk.
Och idag har jag tagit de lugnt, tog 12.10 bussen till pappa, har hunnit med att städa mitt rum, mitt skrivbord såg ut som ett krig.

 
Cive, Deeas & Himpi :)


Tjarå!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hoppas inte det var du som klippte dig :P

2008-10-19 @ 22:31:24
URL: http://annasofiajonsson.blogg.se/
Postat av: Kitty

Jo, Anna. Kolla nu på nästa inlägg ;)

2008-10-19 @ 22:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0