Helgen

Helgen har varit otrolig bra.
I fredags gjorde jag inget speciellt, bara tog in att det äntligen var helg och höstlov. Låg i soffan i min ensamhet ,tittade på film tror jag. Lördags däremot; Dagen började med att åka o titta på när vi spelade fotbolls, avslutningsfotboll med herrlaget. Vi var dock bara 4 tjejer, grrr. Lite halvdåligt tycker jag allt. Hur som helst fick jag och mariette en uppgift att utse dagens bästa kvinnliga spelare samt manliga. Och vinnarna blev Jönne och Jesper ;p Congrats.
Efter lite fotbollsspelande, samt hamburgareätande åkte vi hem för att göra oss iordning och komma tillbaka vid sju-tiden. Där väntade massa god mat och trevligt folk. Blev någon slags buffé med rostbiff, kyckling, fläskfilé (??) , potatisgratäng, pastasallad, bröd och en stor fruktbuffé. Mycket gott.
Kvällen började dock med att alla lagen som spelat fotboll under dagen skulle mötas i singstar, två från varje lag och det bjöds på en hel del goda skratt! :) Tror det var Joels lag som vann där. Joel är grym :)
Sedan var det dags att hugga in på den goda buffén och efter detta blev det lite prisutdelning. Pris till herrlags-tränarna, pris till skyttekungarna osv. Sen fick även vi damer rosor av herrarna, kanske för att vi just är damer ;)
Det blev massa snack, skratt och god dricka.
Vid 23.45 tog vi taxi in till stan, vet inte hur många vi var i taxin, lite för många, och carro lyckades hångla upp chaffisen. haha. herregud säger jag. var det någon annan än jag som missade att vi stannade taxin i gullbrandstorp för att de skulle kyssas? Var nog i min egen lilla värld där ;p
Vi drog till morfars och jag var där en stund med mina kvinnor. Sen stack jag till valentine och hälsade på brodern och dansade för fullt. Stack hem med bror,deeas o jennifer runt 4-tiden.
Kvällen blev grym, tack som fan.
Bästa på läääääänge.

/ Kitty



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0