Halloweenparty

Det visade sig bli en mycket trevlig kväll igår :) Vi var elva snygga damer som samlades hos mig kl sju..
Sara, Matilda, Mariette, Sofia, Emma, Anna L, Anna J, Carro, Johanna, Alex & jag :)
Kvällen började med lite läskig bål och skräckinjagande musik. En avhuggen, röd hand, och några råttor prydde bålen och persoligen tyckte jag den var god :) Vi började värma maten man tagit med sig, vissa åt pastasallad, andra lasagne men också kyckling stod på menyn. En alkoholfri kväll på alla håll, ni ser tjejer, man kan ha roligt ändå ;)
Efter en god måltid plockade vi undan tallrikar och skräp för att sedan slå oss ned och kolla på ett mysigt bildspel under året. Bildspelet innehöll både fotbollsbilder från matcher och träningar, samt partybilder från olika lagfester. Har så mycket minnen och bildspelet fick iallafall mig att tänka tillbaka på allt kul vi haft tillsammans! Alla minnen till och från matcher, på matcher, på träningar.. På alla roliga lagfester tillsammans med er! :)
Efter detta gick programmet vidare och vi körde lite tävlingar, en frågesport om oss i laget. Hur mycket kan vi egentligen om varandra? "I vilken match gjorde Carro målvaktsdebut i HIK?" "Vem är bloggens mest utsedda kalkon?" - okejdå, den var inte så svår. hahahaha. No offence mimmi!
Frågesporten led mot sitt slut, men spelet var inte över, vi skulle fortsätta med samma lag, och tävla i bla. "vem suger bäst", "vem håller sig längst" och "vem får snabbast sex".. Det blev en hård kamp, men Lag Ghost stod som segrare till slut!
De andra tappra lagen kallade sig för Lag Witch och Lag Kitty. Jag bad dem komma på skräckinjagande lagnamn, tackar för den sofia, johanna och marre ;)

Efter detta blev det lite Singstar och Buzz. Buzz som förövrigt Jönne ledde under hela spelet, men i slutet visade det sig att hon kom sist ;) To bad va!? haha..

Tack för en mycket trevlig kväll tjejer. Det får vi göra om tycker jag. Vi saknade dock Hanna!
Och tack alex för du hjälpte till med allt för att göra denna kvällen så optimal som möjligt :)

Tjarå!


Kommentarer
Postat av: mimmimes

2008-10-30 @ 18:36:41
URL: http://mimmslovet.blogg.se/
Postat av: mimmimes

nejdå jag tar inte alls åt mig, något alls... inte då

2008-10-30 @ 18:37:05
URL: http://mimmslovet.blogg.se/
Postat av: alexpalex

men det var bara kul, tack själv kittan! =)

2008-10-30 @ 21:10:00
Postat av: Anna

Perfekt summerat Kitty! Ungefär så sammanfattade jag också kvällen på min blogg innan den cpa sig. Konstigt att jag hamnar i underläge ner folk tar från de rika och ger till de fattiga. Sig själva altså ;) Haha nää men jag blev lite trött på slutet och sen du sköt ut mig på mördarspelet så var det ju kört ;)

2008-10-31 @ 00:24:31
URL: http://annasofiajonsson.blogg.se/
Postat av: Hanna Karlsson

Snällt av du saknade mig Kitty. Jag hade gärna varit med. Puss

2008-10-31 @ 13:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0