en heldag

Jag kan ju säga som så, det var riktigt tungt att gå upp imorse när klockan ringde 10.00 men det var bara att stiga upp. Dagen idag blir nog riktigt rolig :) Först ska vi samlas på tranevall kl. 12.30 för att spela lite fotboll som avslutning med herrlaget, där blir vi kvar till ca. 14.00 för att vi ska grilla och grejer med :) Sedan åker alla hem och fixar iordning sig och sen äre party kl 7 :D Kul..

Alexandra hämtar mig lite över elva, så jag borde verkligen gå ned och fixa till håret lite, haha. Kitty Svenningsson A.K.A trollet. ;p

Nä, friends. Tjarå!


Kommentarer
Postat av: Jennifer Klingvall

=) tack! jag har bara legat i min soffa hela dagen haha inte mått speciellt bra direkt. hoppas du mår bra också =)

2008-10-26 @ 21:59:59
URL: http://jenniferklingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0