Dina färger var blå....

Tommy Nilsson - Dina färger var blå.
Otroligt fin låt. Väcker många minnen från olika somrar. Mysigt. Dock är det snart vinter, i mina ögon är de fortfarande sommar. Sjukt vad tiden gått snabbt :O

Imorgon ska jag och alexandra storhandla inför dagen som komma skall, eller ska jag säga kvällen? Åh, gud vad roligt det ska bli. Satt och roade mig med en av de roliga aktiviteterna vi skall ägna oss åt under kvällen, gud vad de väcker många fina minnen. Musiken och allt, det blev så bra. Usch, nu gråter jag snart. Känns som om jag gjort det tillräckligt ikväll..... :/

På torsdag ska jag och min lilla gumma Tilda bege oss ut på stan. Ja, filmkameran kommer finnas i högsta hugg. Hahaha. Fan vad sjukt. Men kul ska de bli. :D

Vilket roligt inlägg de blev idag då. Längtar tills imorgon :D kul kul kul , massa kul.

samt saknar tommy och längtar efter honom som fan.

puss

Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

Ikväll jävlar, då blir det halloween x)

jag och emma kommer och skrämmer er kan jag lova!

2008-10-29 @ 11:41:14
URL: http://sasinsofia.blogspot.com/
Postat av: Magnus

HEj igen. Jag har lyckats snappa upp att du och dina vänner ska ha en halloweenfest ikväll. Tänkte att jag kanske kunde komma förbi och introdusera ett nytt grupparbete som jag har satt ihop. Ni kommer ju att vara en grupp ikväll så det passar bra, hihi. Jag kommer i en grupparbetskostym och med ett glatt grupparbetshumör.. Bra Kitty då ses vi senare. MVH Grupparbetsmagnus. =)

2008-10-29 @ 12:00:21
Postat av: Sue

Om du blir sugen på ny bloggdesign, har designutlottningar på min blogg!! Du kan ju kika om det finns nått för dig!



http://sofuckt.blogg.se/category/designutlottning.html



Kram/Sue

2008-10-29 @ 12:07:14
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Hanna

Have fun!!

2008-10-29 @ 17:44:46
Postat av: Kittan

HAHAHHAHAHHA FÖR FAN ANTE! JAG VET INTE HUR JÄVLA MKT JAG SKRATTAR .. hahahahhaha

2008-10-29 @ 17:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0