Buuuu

Haha. Jag undrar stenhårt om jag kommer få någon konkurrans ikväll ;) Min utstyrsel är riktigt jävla snygg. Hahahaha. Men jag vet också att vissa tjejer i laget kan vara riktigt påhittiga, hm. Får väl se vem som vinner ikväll då ;D

Sitter här nu, färdig inför gästernas ankomst om en timme. Väntar bara på alex som kommer om en kvart ungefär då vi skall förbereda de sista sakerna. :)
Min syster är så söt :) Haha, hon är nog den som kommer tycka kvällen ska bli roligast ;p Hon har längtat hela dagen igår och idag, haha. Köpt nya saker till sin kostym osv.. Så söt :) så ikväll ser man henne som en djävul, hon lever sig in i rollen bra kan jag lova ;p

Nä, nu får jag väl avsluta här. Skriver om kvällen imorgon :) Puss o kram.


Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

jajemän det ska jag :):)

2008-10-30 @ 17:10:44
URL: http://sasinsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0