Avslutning med fotbollen!

Idag är det dags. Avslutning för vårt kära damlag, Harplinge IK. Det blir gokart på slottsmöllan och ni kan ju bereda er på en fet förlust för här kommer jag. Hänvisar till vår blogg i laget; www.harplingedam.blogg.se
Läs den. Den är verkligen läsvärd!
Nog om det..

Idag var en skön dag i skolan, började 12.00 och slutade 13.00. Vi hade svenska och kollade på en sjukt rolig film, eller ja, helt galen var den. hahaha. "Svart katt, vit katt" tror jag den heter. Kändes som om jag behövde en sån här lugn dag. För en gångs skull sova ut inför en skoldag. Missade precis 13.05 bussen från skolan in till stan så de får bli 13.35 bussen. Ska möta upp lillasyster anna på österskans så ska vi gå och fika. Mysigt! <3



T, det är dig jag vill ha. (v) Du är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0