Torsdag

Dagen började med skola. Första skoldagen för veckan då jag varit sjuk i två dagar, plus att vi var lediga igår. Så idag var jag tillbaka och möttes av Mats utbrott imorse. Jag är 1 min sen för jag varit hos pappa och tagit bussen därifrån och då passar inte bussen så vi är exakt på skolan 08.00. Som sagt, jag kom ungefär 08.01, om klockan ens var det, kan tro att jag var typ 30 sek sen och de första han frågar är: Bor du i Harplinge eller? Öööö, vad var de för fråga? Nej, jag bor i Getinge. Sedan tyckte han tyligen också att vi som bor i Getinge/Harplinge/Hylte osv ska cykla till skolan för att komma i tid, "det är inte mitt problem" sa han.. Nähä? Så vi ska cykla 2 mil till skolan varje dag för att vi ska komma 1 minut tidigare? Yes sure.
Mats var på dåligt humör, Henke var på bättre, så det vägde upp det hela lite grann, jag lät mig då fan inte påverkas iallafall. Jag körde på mitt lilla rehabprogram i kombihallens "gym", jättekul, not. Inte direkt den utrustningen jag behöver, men men. Nästa vecka tänkte jag komma igång med fotbollsträningen! Åh, ni förstår nog inte hur mycket jag längtat efter detta. Fått grönt ljus av min sjukgymnast att det är okej att börja så smått, passningar, skott och så. Känner att jag nog faktiskt skulle kunna klara det, byggt upp massa muskler runtom knäet så det känns jävligt bra. Har hittat de snyggaste inomhusfotbollsskorna , oj vilket långt namn, ever! Gröna, vapormodell, gooosh! Jag tror jag bara måste ha dem, tycker fan jag förtjänar det. Tränat rehab hårt som fan och de går framåt. Jag har haft mina nuvarande skor i 5 år skulle jag tro, helt seriöst. hahaha. Hemskt ju.

Hur som helst! Efter skolan idag stack jag o Denta till stan och hämtade min cykel, sen väntade vi på hans buss och efter det stack jag hem. Tog en powernap på 25 min och nu sitter jag och dricker kaffe och ska plugga när jag orkar. Om typ en stund ;p Jag skjuter upp det som vanligt. Men jag pluggade faktiskt igår, tro det eller ej. Skrev hela 1½ sida, haha väldigt duktigt. Men jag menar, hur lång tid är det kvar av skolan? 6 månader ungefär, ligg i nu för helvete. Egentligen borde man ju bara råplugga och få toppbetyg, som i tvåan, fan va bra det gick för mig. Då hade vi iofs much more roligare ämnen, och nu har vi massa skitämnen som geografi, naturkunskap B och sån skit. Ååå! Vad ska jag med det till.

Fick tillbaka min kära Ipod idag, Hampus har varit så snäll att ladda den då jag inte hittar min laddare. Hittade den i min vinterjacka då jag plockade fram den ur gaderoben för ett tag sedan, trodde den var borta.. Skönt att den är tillbaka iallafall. Måste köpa en ny laddare bara. Om den inte ligger i flyttlådan jag inte ens orkat packa upp ännu.

Ska på yoga kl 19.15. Hur ska det gå? Haha, nej, det ska bli riktigt roligt och skönt framförallt. Jag tror jag behöver något sånt en gång i veckan, faktiskt. Det känns så!
Jag återkommer mina kära vänner, jag och yoga kanske låter skrattretande för er! Hahaha, men jag ska visa att även en tjej som jag kan slappna av och bara ta de lugnt och vara seriös, haha.

På återseende / K





Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag trodde att det hette fäljar :P navkapslar, där ser man. Vad sitter fäljarna då? Man lär sig ngt nytt varje dag!

2008-11-27 @ 18:18:32
URL: http://annasofiajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0