Nationellt prov i svenska B

Idag var det nationellt prov ja, skojigt. Det var faktiskt kul, tro det eller ej. jag älskar att prata och skriva och det är två saker jag faktiskt är bra på, så det gick bra idag också :D massa egna åsikter och analysering och funderingar, skoj.
satt från 08.15 till 11.15 ungefär. Så tre timmar utnyttjades iallafall..
Sitter och pratar lite på msn, och tittar på Halmstad TV. Gud vilket liv. Just nu är det Asta Larsson som berättar en liten "saga", haha vad fan är det för mening? söt är hon iallafall ;p

Imorgon bär det av till växjö, polishögskolan, ska bli nice! projektarbetet ska sättas igång på allvar.
snart är det studenten, ooo pirrar i magen hela tiden då jag tänker på det. studentmössa och grejer är beställda :) 1400 kr slutade det på.. herregud. men man ska fan ha det finaste när man tar studenten , ;p

tjaråååee

Kommentarer
Postat av: Anonym

huhu, satt typ i 3.5 timmar tror jag och det gick hyfsat bra. skrev om den första uppgiften, den om "ett livsförändrande möte" eller vad fan den nu hette:s ;p vad skrev du om?



(hörde du att emma o dom sa till josse om lagledargrejen?;D)

2008-11-12 @ 17:58:27
URL: http://michaelasm.blogg.se/
Postat av: Jennifer Klingvall

Va skönt att det gick bra för dig =)

2008-11-13 @ 08:13:15
URL: http://jenniferklingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0