Min dröm inatt

Hahaha, jag bara måste berätta om min sjuka dröm inatt. Kommer inte ihåg allt, men en del.

Det började med att jag, min syster, gunnar (en trogen supporter till HIK) och lite annat folk var hemma hos oss.. Jag var borta en stund och när jag kom tillbaka hade min syster piercat sig i vänstra kinden :O jag blev riktigt jävla förvånad och skrek högt och frågade vem fan som gjort sådär. Det visade sig vara Gunnar som hade piercat henne, hahhaha. Jag frågade vad fan han höll på med och han ba: "Men man måste ju vara 16, det är hon." Ja ba; "Gunnar lilla, hon är 13!!!!!!!!!"
Han låtsades inte höra, hahaha. Sen skulle han pierca henne mer tydligen men jag försökte få Nadia att inse att det ser förjävligt ut, men hon ville gärna och på något konstigt sätt så lyckades han pierca henne med tre piercingar på längden i Nadias högra kind. Det slutade med att jag jagade Gunnar genom hela vår trädgård, och när jag inte fick tag på honom skrek jag: "Men OJ Gunnar, vad snabb du är då" - helt ironiskt. Haha. På något konstigt sätt hade jag sedan också fått en piercing, i min högra kind :S Hur fan den kom dit vet jag inte.... Men Nadia tog iallafall ut sina piercingar sedan, som tur var ;p Mamma var fly förbannad på henne, hahaha.

Efter denna sjuka dröm fortsatte allt utomlands, eller ja, det var utomlands, fast det var utanför min mammas nya hus i stan, där vid parkeringen. Där var en fet pool och massa turkar sprang omkring där och ville bjuda på dricka osv. Jag vet inte varför, men jag hade med min plånbok ned i poolen och bad mamma springa och lämna den bland mina saker vid min solstol men turken sa att han kunde göra det.. Men mamma gjorde det själv, tur det kanske haha, och när hon lagt plånboken där tog hon en lång flagga som stod i vattnet och mosade ned min plånbok bland mina grejer så ingen skulle kunna se den, haha. Och så hörde jag bara turken stå bakom mig och muttra några arga ord, antagligen mot min mor, hahaha.

Jag drömde något till.. Om fotboll. Kommer bara inte ihåg vad det var just nu. Har lite bilder av vad jag drömde, men kan inte sätta ihop det till en dröm.. Återkommer om jag kommer på ;P Haha. Antar att den var lika sjuk som de andra.

Tjarå!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha! Det var fan i mig det sjukaste jag hört på länge!

2008-11-01 @ 10:52:44
URL: http://annasofiajonsson.blogg.se/
Postat av: aleeeeeeex

hahah Gunnar?

2008-11-01 @ 12:54:23
Postat av: Hanna Karlsson

hahah Gunnar är alltid med oss ;)

2008-11-01 @ 18:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0