Lördag

Då var det lördag igen, är det inte så sjukt jävla konstigt vad tiden går snabbt? Jag blir nästan rädd, eller nästan, jag blir rädd.
Sov hos Tilda inatt, otroligt mysigt faktiskt. Invigde första natten med henne i hennes nya lägenhet.. Vi ställde klockan på nio och vi låg kvar och pratade i den varma sängen en stund innan vi gick upp för att käka frukost, och dricka det goda kaffet jag gjorde ;) Efter det skulle Tilda sticka och sola och jag skulle träna med Hanna. Så jag cyklade hem, bytte om och hittade övningar vi kunde göra.
Vi tränade ett jävla bra tag, bröst, mage, rumpa och ben blev det idag och de gick superbra och var sjukt jävla kul. Haha, och hade inte gubben som körde sina egna små moves inne på gymmet som att stå på huvudet och brösta en medicinboll, självmordstankar så vet jag inte vad han höll på med. Hahahhaa.

Nu ligger jag hemma, mår inte alls bra idag faktiskt =/ Ont i magen ,mår illa och fryser som fan. Bara jag inte blir sjuk igen.
Ligger och tittar på bring it on, sjukt gammal, men så jävla bra.

Och, jag saknar tommyyyyy. längtar efter dig som fan.

/ KITTY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0