Ledig dag

Skönt!
Steg upp vid 10.00 idag, satte på spisen och började laga till min goda, stadiga frukost. Det blev bacon och ägg, till detta en smörgås, melon och apelsinjuice. Jättegott! Bussen till stan gick 11.25 och jag gick direkt upp till Hanna :) Sen stack vi till friskis och tränade, skönt. Idag blev det rumpa, armar och rygg, och så lite ben.. Härligt! Efter det cyklade vi hem till Hanna för hon skulle äta frukost och så drack vi kaffe och fikade lite också.. Sen vandrade vi vidare till levi´s där jag lämnade tillbaka mina jeans, eller ja, bytte dem. Redan hål i dem, efter drygt två månader.. Så jag fick ett par nya, utan några obekväma eller irriterande frågor.. Och så hämtade jag också ut min mobil som varit på lagning, nu verkar det som om jag inte kan välja svenska som språk? haha.. skoj.

nä, idag ska jag faktiskt plugga! eller ja, det som finns kvar av dagen. inte hunnit då jag varit o tränat och varit i stan hela dagen, kom hem för 30 minuter sedan ungefär. Så nu ska jag ta tag i pluggandet och VERKLIGEN plugga så jag kan skriva här sen hur duktig jag varit..



Kommentarer
Postat av: alexpalex

duktig du är som tränar hela tiden. vart får du all energi ifrån? :p

2008-11-26 @ 21:08:17
Postat av: Kittan

Jag måste ju sysselsätta mig med nått nu när knäet är åt helvete =/ Och jag tänker bli superstark i kroppen nu så jag klarar spela fotboll med bara ett korsband. :)

2008-11-26 @ 21:58:42
Postat av: annie

vad duktig du är korvis och SNYGG också! :D :D

2008-11-26 @ 22:14:49
URL: http://anniesvensson.blogg.se/
Postat av: Anna

du satt så fint och väntade på pappsen utanför gubbaffären ju ;)

2008-11-27 @ 08:53:48
URL: http://annasofiajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0