Ki Yoga

Hm, vad kan man säga? Andningen fick jag inte riktigt till, haha. Andas in genom näsan......... andas ut genom näsan....... jaha? Jag tror det har stor betydelse för hur yogan sätter sig i kroppen om man får  till andningen, vilket jag inte fick. Ibland glömde jag att andas, nästa gång andades jag ut genom munnen, och nästa gång andades jag för mycket. Det är svårt att hitta balansen där, haha. Men där var jävligt mycket mer folk på passet än jag trott det skulle vara, hela salen var full. Det var mysigt och massa tända ljus och mjuka blåa mattor. Tro det eller ej, yoga var faktiskt nått för mig. Sjukt jobbigt också, men skoj.. Alla dessa konstiga ställningar man utsatte sin kropp för, haha. Och ont gjorde det, man fick härda ut. Det var mycket styrka, balans och smidighet, men som sagt, jag kommer gå på fler yoga-pass.

Idag har jag inte pluggat ett skit som jag skrev att jag skulle göra i förra inlägget. Fan vad dålig jag är. Får göra klart det imorgon hemma efter skolan, eftersom de ska in innan 00.00 imorgon, det är ju fredag tills dess, eller hur?!

Ska fixa mitt hår imorgon med, carina sa att man skulle lägga en askblond toning över hela håret. Det låter väl fint? haha. Får hoppas det blir bra.

Godnatt folk

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Jag som trodde du skulle bli brunett igen.. :)

2008-11-28 @ 13:09:53
Postat av: Kittan

Haha, det var väl tanken. Men jag får se om jag blir mer nöjd med mitt blonda hår efter denna färgningen ;p

2008-11-28 @ 13:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0