Hej allihopa!

Idag kan jag iallafall gå. Det känns ju skönt! Det ömmar och gör ont, men jag behöver inte kräla på golvet som en orm eller trippa på tå längre. Okej, om ni någonsin nu skulle få så jävla ont i mina vader som jag hade, så vet ni iallafall hur ni ska bete er och ni vet också de bästa tipsen ;) Hahaha.

Jag och syster har bakat, gott! Kan jag och hon göra något tillsammans överhuvudtaget utan att bli ovänner? Nej, jag skulle inte tro det. Jag hotade henne t.om att hon inte skulle få smaka på muffinsen för hon irriterade mig, hahhaa. Gud vad patetisk jag är egentligen när jag tänker efter, när ska jag växa ifrån våra bråk och visa att det är jag som är äldst? Gud vet när... :S

Imorgon är jag ledig från skolan, jag hade hoppats att få spendera dagen med Tilda men hon har skola från 8-12 och sen jobbar hon 16-21.. = / Så det blir ingenting med det. Men måste ta mig till skolan för att hämta material till två arbeten som ska in på fredag. Jävlar i havet vad jag hatar att vara sjuk, eller att missa skolan på något annat sätt, det är hemskt och man missar massa :( Jag vill inte veta vad jag missat, iofs hade vi livsåskådningsdag i måndags, så det var ingen skola på det sättet, men idag alltså, man missar mer än man tror på en dag. Det suger.
Då blir det nog att plugga imorgon då. Skoj. PÅ sin lediga dag.


tjaråå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0