Fredag

Nu sitter jag här i soffan. Två arbeten är färdigskrivna och jag är BIG TIME trött. Eftersom jag var så jävla lat igår efter skolan och verkligen inte orkade skriva klart mina arbeten i psykologi och fritidskunskap och tänkte; "Amen, gud. Det kan jag ju göra imorgon och mejla det till Henke innan 00.00." Det var fan mitt värsta beslut ever, haha. Jag var sjukt trött efter skolan och först träffade jag tilda en stund och sedan åkte jag hem, beställde pizza och sen fixade Carina mitt hår som förövrigt blev SJUKT snyggt, enligt mig iallafall. =) Och så iallafall, efter allt detta, pizza och fixande av hår så skulle jag plugga?! GUD! vad tänkte jag på igårkväll? Aja, nu är det gjort iallafall.. Skönt. Nu är det ur världen.

OMG! Alla är ute ikväll känns det som, ville också, men utan pengar, vitt vin och tid så kändes det faktiskt ganska omöjligt. Det är ju underbar ikväll och det brukar vara välbesökt! Aja, får bli utgång imorgon istället.... kanske... förhoppningsvis.

Är ni laddade inför DM imorgon damer? det hoppas jag. Vi ses där.

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0