Förbannad!

Kan folk inte bara hålla reda på sitt och ditt? Detta är mitt, det är ditt ,okej? Tydligen inte. I lördags blev jag bestulen på min mobil, som tur var ringde jag pappa och han kunde spärra simkortet ganska omgående. Ringde även till tre idag och spärrade själva telefonen. Hade du kul med den nu tycker du? Idiotjävel. Gjorde även en anmälan till polisen, så nu är allt klart. Ett nytt simkort är på väg och ska kolla om min hemförsäkring täcker att jag får ut en ny mobil. Får fan hoppas på detta! Usch. Kvällen i lördags blev iallafall förstörd - det är en sak som är säker.




T <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Tyvärr är världen full av idioter :(

2008-11-03 @ 20:17:42
URL: http://annasofiajonsson.blogg.se/
Postat av: M

Vilken skit!

2008-11-03 @ 22:26:49
Postat av: alexandra

fy fan, blir så trött på folk

2008-11-04 @ 16:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0