det är såna som du som får mig att vilja slå sönder någon.

Okej, nu ska jag berätta och verkligen inte försöka bli för upprörd.

Jag skulle åka med bussen till min far kl. 19.40. Busschaffisen kom till bussen för att öppna den 19.30. Så jag hoppade in direkt och satte mig tillrätta långt fram, (vid de platserna där man ofta ställer sin packning, skitbra plats i början av bussen). Så efter 2-3 minuter kom det två utlänska killar och frågade när bussen gick och om den gick till falkenberg. Busschaffören sade att den gick om ungefär 10 minuter och att den gick till falkenberg. Så killarna hoppar på och sätter sig två säten bakom mig. Jag sitter och kikar film på datorn och bryr mig inte mer om det. Sedan kommer det in en ganska ovårdad man, han pratade skånska och är på väg att sätta sig bakom mig, emellan mig och de killarna två säten bak. Han luktade väl lite alkohol men inget man lade märke till. Precis innan mannen ska sätta sig ned så säger de en av de två utlänska killarna ba: Ursäkta? Men vart ska du hoppa av? mannen svarar att han ska hoppa av i slöinge. och killen säger: ska du sitta framför mig ända till slöinge? mannen svarar: Vadå, luktar jag rök? Det är isåfall inte meningen. Killen säger: Du ska fan inte sitta där.. Fattar du. Så mannen fortsätter fråga vad felet är, luktar jag rök säger han? Men killen svarar inte utan dom går bak och sätter sig och mannen slår sig ned bakom mig. Han frågar mig och han luktar rök och jag svarar: Nej , absolut inte. Så åker vi lite och jag ångrar mig nästan att jag inte frågade vad fan felet var när killen började jiddra med mannen bakom mig. Men tro mig, jag tog min chans senare.
Efter ett tag hör jag hur killarna där bak sitter och håller på att apa sig med mannen och mannen går till dem och frågar vad det är för fel, han är inte uppkäftig eller något en enda gång utan han vill bara att dom slutar hålla på och ropa på honom osv.. När de pratat klart kommer han tillbaka till sin plats och bara 3 minuter efter det kommer killen fram och ska börja käfta med mannen. Där gick fan gränsen för mig. Jag får ett seriöst utbrott på killen och frågar: Alltså. Vad är problemet? Vem fan är du som kommer och säger att han inte får sitta här eller där? Om du sitter där bak så sitter han här fram. Du har fan ingen anledning till att hålla på så som du gör. Han tittar på mig med en mordisk blick och utbrister: Vet du vem jag är eller? Herregud........... Va det de bästa du kunde komma på, jävla idiot............. Så jag svarar: Nej, jag vet inte vem du är och ska jag vara helt ärlig så vill jag inte veta det heller. Han fortsätter vara uppkäftig och jag försöker få honom att förstå att om han bara går bak och sätter sig så blir det bra. Busschaffisen bryter in och säger: Hör du inte vad tjejen säger? Gå och sätt dig där bak. Han går bak och han sitter bara två säten bak från utgången där bak och när jag ska hoppa av så går jag bakåt som vanligt. När jag står och väntar på att dörren ska öppnas så jag kan hoppa av så frågar killen: Ursäkta men har du inget bättre för dig i ditt liv än att försvara folk? hahahaha jag skrattar inombords ditt jävla cp. jag svarar bara: har du inget bättre för dig i ditt liv än att bråka med folk utan anledning? Vet du vad? Nu tycker jag att du åker tillbaka till falkenberg och stannar kvar där. Tack, Hejdå. Sen hoppar jag av och mina fingrar kliar så arg jag är . Helt seriöst. Hur fan kan bete sig sådär mot en annan helt oskyldig människa? Be honom försvinna och börja kaxa. Nej, vad fan är det för fel på folk.? Undra om han var stolt över sig själv, den idioten.




Kommentarer
Postat av: Lotta =)

HAHAHAHh du va fan bääst i bussen... han va ju fan helt ceepeee :O HAHAH ;)

2008-11-15 @ 02:30:24
Postat av: Hanna Karlsson

bra gjort kitty!!

2008-11-15 @ 10:56:21
Postat av: Anna

Bra Kittan!

Så ska det se ut!

2008-11-16 @ 11:25:56
URL: http://annasofiajonsson.blogg.se/
Postat av: M

Min duktiga Kitty det ;P

2008-11-16 @ 14:56:28
Postat av: Jennifer Klingvall

BRA KITTY , man får jättedåligt samvete och tycker synd om sånna människor som mannen, bra att du stod på hans sida- hoppas inte han blev för ledsen =(

2008-11-17 @ 22:17:36
URL: http://jenniferklingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0