Coach Kitty

My name is Coach, Coach Kitty.
Där fick du allt till det Kitty, snygg inledning ;)

Idag ringde klockan 08.30, dags för skola, fotbollsträning. Eftersom jag är skadad så blev det att titta på när mina duktiga tjejer kämpade inför onsdagens fotbollsturnering i skolan. Laget är nu ihopsatt, jag vet hur vi ska spela och vilka som ska slå frisparkar etc.. Spännande va?
Vi kommer vara hur snygga som helst, svarta kläder från topp till tå, vitt pannband med valfri skrift och självklart rosa hår ;) Grrr. Kan det bli snyggare?

Idag blev jag också erbjuden proffskontrakt med Astrio, de erbjöd en miljon i månaden, vet inte om jag ska ta det dock. Får se..

Nu ska jag käka upp, sedan sticka och gymma med Hanna..
Ses suckers.


Låt mig presentera Michaela, lagets stjärna och mig själv, Coach Kitty.
Såhär säger Michaela till Kvällsposten; "Jag är otroligt laddad. Nu kör vi tjejer!"
Vad betyder då dessa ord? Kom till Kombihallen på onsdag, vid 09.00-tiden.
Då visar vi hur fotboll skall spelas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha:) bra coach! jag vill höra mer om laguppställning osv imorgon:)

2008-11-17 @ 22:23:59
URL: http://michaelasm.blogg.se/
Postat av: Sanne

haha fan va sexigt

2008-11-22 @ 12:26:06
URL: http://sanfemling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0