Bobby Oduncu

Okej, han är gay, men hur jävla snygg är han inte? Kändisfrisör åt ett X antal svenska kändisar, bla. Linda Rosing, Carolina Gynning, Viktoria Silverstedt..
Han hade gärna fått sätta saxen i mitt hår, inte nog med att han är snygg, han är sjukt duktig med.



Idag ger mina ben i princip av sig samma smärta som igår. Det gör så JÄVLA ont och jag orkar inte röra mig för de bara sticker och krampar sig.
Jag tror jag stannar i soffan hela dagen idag med. Och jag som måste plugga - orkar jag det?
Kunde inte ens sticka till tandläkaren idag, har tid nu vid 15.00 egentligen, men ska jag trippa på tå dit? det är det enda sättet jag kan förflytta mig på, att trippa på tå eller släpa mig på golvet. Så himla roligt och bekvämt.
Nä, så pappa ringde dit imorse och fixade en ny tid. Inte blev det någon sjukgymnast heller.. Känns ju faktiskt lite fysiskt omöjligt med mina ben, haha.

Funderar på att antigen släpa mig till kaffebryggaren o sätta på en kopp, eller ska jag välja att trippa på tårna dit? Jag får se hur det blir.. hahaha!

Vet ni vad? Jag längtar efter tommy, och inte lite heller =) Jag hoppas så innerligt att vi kan ses snart. Tycker om dig!

Kommentarer
Postat av: annie svarar

haha du är galen korv :) jag tycker du ska vara blond! du förresten, jag och johanna kommer ner till hlmst på lördag och partajar. då kan vi väl ses? :)

2008-11-24 @ 15:42:42
URL: http://anniesvensson.blogg.se/
Postat av: alexandra

hahah alltså förlåt mig kitty, men det låter riktigt kul. kan verkligen tänka mig hur du ser ut när du trippar omkring!

2008-11-24 @ 16:02:57
Postat av: Anna

Sjukling där! Ska du klippa dig igen? :P

Ah, vinterjackan kanske man skulle leta i? Men jag hade den senast i höstas så nja. Tror den är tappad. Buhu!

2008-11-25 @ 08:56:21
URL: http://annasofiajonsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer Klingvall

Kitty ! Han är inte ful, men hans opererade läppar förstör allt, och han är kort. så sååå snygg är han inte enligt mig ;)

2008-11-26 @ 10:32:33
URL: http://jenniferklingvall.blogg.se/
Postat av: Jennifer Klingvall

galet snygg mage dock.. okej då..

2008-11-26 @ 10:32:52
URL: http://jenniferklingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0