Aj!

Helvete.
Det var som jag fruktade. Maginfluensan stod på tur hos mig och spydde från 18.00 ungefär till 04.30 igår. Inte roligt alls, jävla skit. Men idag mår jag bättre och åt min första måltid på massor med timmar. Gott!
Men just nu är det värsta mina vader. Alltså, detta är nog något utav det värsta jag varit med om. Vem fan är det som sätter knivar i mina vader? Gaaah, jag kan fan inte ens gå. Jag fick bokstavligt talat släpa mig till brasan innan idag och tända den, pappa och nadia var inte hemma, så var tvungen att starta en brasa. Kallt som fan var det och illa mådde jag plus att jag var yr. Haha, ni skulle nog vilja se mig släpa mig runt i huset för mina vader verkligen dödade mig..
Pappa tror inte att det är vanlig träningsvärk som jag sagt att jag trodde det var, så om de inte blir bättre tills imorgon får det blir lasarettet för att kolla vad det är för något. Kan vara någon typ av inflammation, så har masserat in voltaren och skit..

Precis kollat på andra avenyn och nu ska jag och nadia sätta på en film :) mysigt.

Tilda! Jag saknar redan dig och fler roliga dagar,kvällar och nätter ska de bli hos dig =)

PUSSS



Kommentarer
Postat av: alexandra

Det där låter inge vidare. Fick upp bilder i huvudet från när vi käkade efter en cup, och du fick kramp i ditt lår. haha! krya på dig

2008-11-23 @ 21:19:40
Postat av: Kitty

HAHAHHA JUST DET! Fan vad ont det gjorde :O så känns det nu, fast hela tiden. Hahahaha

2008-11-23 @ 22:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0