Snart är det ett nytt år!

Igår hade jag inte de minsta lust att fira det nya året, jag hade bara lust att stanna hemma, titta på tv, gråta, tycka synd om mig själv och dricka kaffe. Men jag tog mig själv i kragen, det är fan bara nyår en gång om året och det ska fan firas! Jag har t.om planer på att detta ska bli ett av de bästa nyårfirandet hittils! Så igårkväll tog jag fram lösnaglarna, målade toppen i silverglitter, lade fram kläderna jag skulle ha på mig, tvättade håret så det skulle bli bättre idag, och förberedde för en god nyårsmiddag i min ensamhet ;p Kl sju kommer michela c/o och kör lite singstar och bara förfestar lite allmänt. Sedan tar vi oss ned till Getinge och Mattias för att tillsammans, fira det nya året :D Det ska bli toppenroligt faktiskt. Min klump i magen från igår känns lite bättre. Så det så.

Nu står bakpotatisen i ugnen och ska stå där i ungefär 45-55 min till. Så ska kycklingen stekas till, en skiva ska brännas, ska sminka mig och byta om, också sätta på de lösnaglar som ramlade av inatt. Jag vet inte vad jag gör när jag sover kan jag meddela, sparkas, skriker, pratar, skrattar, rullar runt; det är de saker jag fått höra att jag underhåller mig själv med medans jag över. ;P

Nu är jag faktiskt laddad. Trots alla odds! Det ska bli superkul som sagt.

Tjarå!

och till er alla! GOTT NYTT ÅR!!!!!!


Här är min otroligt söta syster för många år sedan. Denna bilden gör mig
glad om något!!

Kommentarer
Postat av: Michaela

tack själv, det var bara kul att du hängde med! :)

2009-01-01 @ 19:04:24
URL: http://michaelasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0