Neptunuskliniken

Ringde Sverker innan, fick en tid redan imorgon kl. 09.20! Skönt. Det tackar man för.
09.20 på neptunuskliniken i Varbergs hamn.

Efter detta blir det att åka till skolan för att ha utvecklingssamtal kl. 13.30, otroligt spännande.... och väldigt meningslöst!

Drack glögg innan och hade tända ljus, mysigt värre.. Tittade på sista avsnittet av färjan, ååå jag kommer sakna håkan, men har han hittat sin blivande kärlek nu kanske?! Jag hoppas på det :) han är så himla go och charmig.

Nu ska jag gå ned och vänta på att Boston Tea Party ska börja.. Jag älskar Filip och Fredrik!
Och sedan ska jag nog sova, för ovanlighetens skull. Ska ju upp 07.10 imorgon för att titta på avsnitt två av julkalendern, det ser jag fram emot.

Puss och hej!


Seriöst. Kolla på min man! Är han inte snygg?! Grrrr

Kommentarer
Postat av: annie

är det pojkvännen kitty? :)

2008-12-03 @ 23:44:19
URL: http://anniesvensson.blogg.se/
Postat av: Kitty

Nja, vi är inte tillsammans :) Men vi är på G. hihi

2008-12-04 @ 22:43:34
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0